HaarlemTrofee2016

Haarlem Trofee 2023/2024

De enige echte HAARLEM TROFEE, dé interclubwedstrijd van onze ijsclub zal dit jaar weer plaatsvinden op:

Zaterdag 9 december 2023
Aanvang: 19:30 – 23:00 uur

Gedurende deze wedstrijd zullen ongeveer ca. 8 clubs (STG Zaanstreek, Ijsclub Alkemade, STG Hoorn (icm STG Purmerend), IJssportvereniging Alblasserwaard, Traingingsgroep Bollenstreek, Ter Aarse IJsclub) gaan strijden om de felbegeerde Haarlem Trofee! Elke club zal worden vertegenwoordigd door een rijder/rijdster in de categorieën junioren C t/m Senioren/Veteranen. Elke rijder rijdt de avond van de wedstrijd een 500m en een 1500m.

Kom dus allen naar de ijsbaan om onze rijders aan te moedigen!

Ook voor deze wedstrijd zijn juryleden & andere vrijwilligers onmisbaar, dus als je een keer wilt helpen, ben je bij dit toernooi meer dan welkom! Je kunt je hiervoor aanmelden bij Esmé of een berichtje sturen naar het emailadres jury@ijsclubhaarlem.nl.

Voor meer informatie mail naar: wedstrijden@ijsclubhaarlem.nl

Esmé van Benthem (06 – 20030023)  esme_van_benthem@hotmail.com
Wedstrijdcoördinatie Haarlem Trofee