Doe jij mee aan de sportquiz voor IJsclub Haarlem op 12 oktober? Geef je op bij onze secretaris: secretaris@ijsclubhaarlem.nl.

Het is alweer een jaar geleden, om precies te zijn 16 oktober 2015, toen in het kader van de 150e geboortedag van Pim Mulier, de Pim Mulier Sportquiz werd georganiseerd. Het was een zeer geslaagde avond met vooral suggesties om hiervan een jaarlijkse traditie te maken. Het bestuur van de Société wil in ieder geval aan de editie van 2016 invulling geven.
Aan de organisatie van Quiztion Productions hebben wij gevraagd zich voor te bereiden op zeer, moeilijke, grappige en gevarieerde (sport) vragen en hebben wij een passende locatie gevonden.

Van harte nodigen wij je uit voor de 2e Pim Mulier Sportquiz.

Dag: Woensdag 12 oktober 2016
Plaats: Jopen Proeflokaal (Waarderpolder)
Ontvangst: 19.30 uur
Presentatie: Andy Houtkamp