Op 21 en 22 januari 2017 vinden op de baan van Haarlem onze traditionele Clubkampioenschappen plaats voor Junioren C t/m Masters. Met zoveel goede schaatsers in onze gelederen is dit misschien wel het sterkste schaatsclubkampioenschap van Nederland! Wie weet. Met bijna 200 actieve wedstrijdschaatsers kan dit een heel mooi toernooi worden.

Inschrijven is nu mogelijk en verschillende inschrijfcombinaties zijn mogelijk. Junioren C rijden een 500/1500 op de zaterdag. Junioren A en B kunnen zich aanmelden voor sprint, allround of alleen voor de 3000 meter. De (Neo-)Senioren en Masters kunnen kiezen uit sprint of allround.

Inschrijven voor een allroundcombinatie (4 afstanden over 2 dagen) betekent automatisch deelname aan het sprintkampioenschap (500/1000) en bij de junioren tegelijkertijd deelname aan het 3000m afstandskampioenschap. Er zijn per categorie mooie prijzen te verdienen!
De clubkampioenschappen voor pupillen worden op 24 maart 2017 verreden.

Hou de CK pagina in de gaten voor meer informatie