Beste schaatsvrienden,

Het einde van dit schaatsseizoen komt alweer snel in zicht. Traditiegetrouw organiseren wij aan het einde van het seizoen het kampioenschap van Haarlem. Het kampioenschap zal plaatsvinden op Maandag 6 Maart 2017. We beginnen om 17.00 uur met het inschrijven voor de jeugdmarathons. Daarna volgen de wedstrijden met aansluitend de huldigingen van de kampioenen en de eerste 3 van het jeugdklassement (zie onderstaand programma).

Vervolgens gaan we om 20.00 uur de Nederlandse kampioenen jeugdmarathon huldigen d.m.v. een ereronde. Tijdens de afgelopen Nederlandse Kampioenschappen jeugdmarathon gehouden op 11 Februari jl. op de ijsbaan ‘De Uithof’ te Den-Haag zijn leden uit de marathonselectie Haarlem en C/B selectie zeer succesvol geweest met Wabe de Rooij (Junioren B), Anna van den Bos (Junioren B) en Sijmen Egberts (Pupillen A). Deze zijn Nederlands kampioen geworden en daar mogen we best trots op zijn en dat laten we niet zomaar voorbij gaan.

Om 20.10 uur zal het startschot klinken van het Kampioenschap van Haarlem. Om 21.15 uur zullen in Maartens café de prijzen van de baancompetitie en het kampioenschap van Haarlem uitgereikt worden. Ook de Ben Hagen Trofee wordt uitgereikt alsmede de overall competitie winnaar (gecombineerd C1/M1 klassement). Hopelijk kunnen we dan ook nog landelijke rijd(st)ers in het zonnetje zetten! We nodigen iedereen graag uit voor deze afsluitende avond.

Wij hopen u allen zo voldoende te hebben geïnformeerd, en wellicht tot 6 Maart!

Namens de Baancommissie Haarlem Marathon

20.10 Alle categorieën vanaf
Junioren B
50 Kampioenschap van Haarlem