Overige activiteiten

De ijsclub organiseert ook diverse activiteiten binnen en buiten het seizoen. Compleet overzicht vind je hier..

Slijpinstructie

Eén of twee keer per seizoen geven wij op een avond en/of morgen instructie over hoe de schaatsen te slijpen. Hier wordt ook uitleg gegeven over het slijpmateriaal en de ronding. Deze bijeenkomst gaat alleen door bij voldoende deelname.

Baselga reis

Eind januari wordt een schaatsweek georganiseerd naar de schaatsbaan van Baselga di Pine in Noord Italië. Deze week is bedoeld voor zowel wedstrijdrijders als recreanten waarbij de laatste groep meestal in de meerderheid is. Er wordt gelogeerd in het Olimpic hotel dat direct naast de ijsbaan staat.

Deze reis wordt niet georganiseerd door de Recreanten Sectie zelf maar door een ander organisatieteam. Meer over de schaatsweek

Ploegen estafette

Sinds een aantal jaren organiseren wij op het laatste clubuur een ploegen estafette waarin iedereen kan meedoen, zowel jeugd als volwassenen, zowel wedstrijdrijders als recreanten, ploegen van alleen vrouwen, alleen mannen of gemengde teams (M + V).