Nieuwsbrief IJsclub Haarlem

Nieuwsbrief aanmelden of wijzigen en archief

Waneer je je aanmeld voor onze nieuwsbrief ontvang je deze per email. Om je te informeren over onze ijsclub.

Nieuwsbrief niet ontvangen?
Het kan zijn dat je de nieuwsbrief niet hebt ontvangen omdat kantoor je email adres niet wist of dat je een andere adres hebt*. Je kunt je dan aanmelden via deze link:

Heb je een ander email adres dan kun je die onderin de nieuwsbrief wijzigen door op “Wil je je gegevens aanpassen klik hier” te klikken. Afmelden kan natuurlijk ook.

Nieuwsbrieven archief nalezen?
Dit kun je doen op deze pagina.

*LET OP!Wanneer je via de nieuwsbrief je adres aan gaat passen wordt deze niet veranderd in de ledenadministratie. Wijzigingen voor de administratie geef je door via kantoor@ijsclubhaarlem.nl

Clubblad de Glijwijzer

September 2019 werd de laatste Glijwijzer gemaakt. Glijwijzer was de naam van  het clubblad (van papier ) van de ijsclub. Digitaal Archief van de Glijwijzer kun je hier vinden: