WIE ZIJN WIJ?

De Jeugdcommissie organiseert met veel plezier allerlei activiteiten voor de leden van IJsclub Haarlem. De Jeugdcommissie wordt gevormd door een groep jonge vrijwilligers, maar wie zijn zij eigenlijk? Hieronder zijn de leden en betreffende rollen binnen de Jeugdcommissie te vinden!

Heb je een vraag aan ons of wil je meer informatie over de evenementen en jeugdcommissie? Spreek ons dan aan op de ijsbaan of maak gewoon even een gezellig praatje met ons!

Wij zijn ook te bereiken via onderstaande sociale media, volg ons hierop om op de hoogte te blijven van de laatste updates!

Hopelijk mogen we jou binnenkort ontmoeten of weerzien bij een van onze evenementen!

Groetjes,

De Jeugdcommissie

P.S. Hier kan je nog wat extra informatie vinden over wat wij allemaal doen binnen de IJslcub.

Martijn nikkels
Martijn nikkelsVoorzitter
Carina Steenstra
Carina SteenstraSitebeheer
Yesse Koppen
Yesse KoppenVice-voorzitter
Myrthe van Schaik
Myrthe van SchaikNotulist & Promo
Silke Ott
Silke OttPenningsmeester
Maerle Huizinga
Maerle HuizingaRetainer

CONTACT

Wil je helpen activiteiten te organiseren, heb je leuke ideeen, of vragen/opmerkingen/suggesties?
Stuur dan een e-mail naar: Jeugd_commissie@hotmail.com.

Wij zijn altijd opzoek naar nieuwe enthousiaste leden!