——————— UPDATE ———————

Bedankt voor al jullie leuke inzendingen! We hebben hieronder een compilatie ervan gemaakt, #IJCHStaysFit!

——————————————————

Beste IJsclubleden,

In deze tijden van quarantaine is het lastig fit te blijven. Daarom zijn wij als jeugdcommissie de #IJCHStaysFit challenge gestart!

Het is hierbij de bedoeling dat je samen met je gezin, je huisgenoten of alleen een filmpje van max. 2 minuten (mag ook korter) opneemt. Verwerk hierin een leuke, originele, grappige schaats- of trainingsoefening. Van deze filmpjes maken we dan een compilatie, welke op uiterlijk 16 mei online komt. Zo maken we op afstand met zijn alle één grote IJCHStaysFit – training.

Op deze manier gaan we er samen voor om als IJsclub #DuintrainingReady te worden. Stay tuned voor inspiratie, de JC zal binnenkort aftrappen met wat voorbeeld filmpjes.

Insturen van de filmpjes kan tot 1 mei naar de whatsapp van de jeugdcommissie: 06-47181163!

Je mag je filmpje uiteraard ook zelf online delen met de #IJCHStaysFit.

So let’s stay fit and work-out #IJCHStaysFit

PS: Denk wel aan de richtlijnen van het RIVM!

Groetjes, De Jeugdcommissie