Zaaltraining

Vanaf dinsdag 3 oktober gaat de zaaltraining weer beginnen van 20.00-21.00 uur onder leiding van Mike van Dijk. Bij de training moet je denken aan conditie, cardio en mentaal. Het is vooral leuk en je gaat voldaan weer naar huis. Aanmelden is niet noodzakelijk maar wel gewenst. Kun je doen via a.jonkers@hccnet.nl Mogelijk tot 3 oktober.
Zaaltraining is toegankelijk voor alle leden van de ijsclub en is kostenloos.

De trainingen duren 1 uur en bestaan uit balans-, cardio- en krachtoefeningen. Zeg maar alles wat je nodig hebt bij het schaatsen. Zaaltraining is toegankelijk voor ieder ijsclublid.Om enig inzicht te krijgen in de opkomst willen we vragen je aan te melden.

De zaaltraining is nu in de sportzaal aan de Generaal Spoorlaan 1. Dat is op de hoek van de Jan Gijzenkade.

Google maps link