Zomerkamp 2023

Er was eens… een geweldig zomerkamp, want dat beloofd het te worden van 8 t/m 10 september. Dan gaan we namelijk weer naar Zonnewende!

Het thema dit jaar is “Sprookjes”, dus pak snel je prinsessenjurk of trek je harnas aan, want we moeten een draak verslaan! Er staan dit jaar weer allerlei toffe, geinige en spannende spellen en activiteiten op het programma, dus dit kamp wil je echt niet missen!

Even alles op een rijtje:
Datum? 8-9-2022 t/m 10-9-2022
Wie? Alle jeugdleden t/m 16 jaar
Waar? Zonnewende, Sint-Michielsgestel
Vertrek? IJsbaan Haarlem, vrijdag 8-9-2022 rond 17.00 uur.
Terugkomst? IJsbaan Haarlem, zondag 10-9-2022 rond 18.00 uur.
Prijs? €80 p.p.

In overleg kan het kampgeld in termijnen worden betaald, stuur ons hiervoor even een mailtje: jeugd_commissie@hotmail.com

P. S. ‘Neem je zwemkleding mee, we verklappen niet wat we gaan doen…’

Inschrijven:

De inschrijving voor dit evenement is helaas gesloten

Deelnemers

[cfdb-html form=”JC – Zomerkamp 2023″ show=”naam”  role=”Anyone” permissionmsg=”false”]- ${naam} [/cfdb-html]

Ploegenestafette voor iedereen

donderdag 7 maart 2024|Reacties uitgeschakeld voor Ploegenestafette voor iedereen

Tradities dienen in ere gehouden te worden zegt men. Daarom organiseren wij ook dit jaar weer tijdens het laatste clubuur op zaterdag 16 maart 2024 de ploegenestafette voor iedereen.Duur van deze ploegenestafette is totaal  45 minuten, waarbij het gaat om per ploeg in die 45 minuten zo veel mogelijk ronden te rijden.

Groei en Bloei van de club

woensdag 6 maart 2024|Reacties uitgeschakeld voor Groei en Bloei van de club

Hoe worden we (weer) een (financieel) gezonde club, waar iedereen in de regio Haarlem een leven lang leuk kan schaatsen? Met die vraag zijn we afgelopen najaar gestart met een stappenplan om met de leden te komen tot een programma van activiteiten voor de komende jaren. Daarvoor zijn er de afgelopen jaren al vele ideeën geopperd tijdens bijvoorbeeld de verschillende sneeuwbal- en spiegelavonden. Maar welk idee kiezen we?

• foto Rémi Walle https://unsplash.com/@walre037

Samen schaatsen = samen voor de club

woensdag 6 maart 2024|Reacties uitgeschakeld voor Samen schaatsen = samen voor de club

Beter willen leren schaatsen, wedstrijden rijden, sporten met anderen; dat zijn een paar van de belangrijkste redenen om lid te worden van IJsclub Haarlem. Zo blijkt uit de overweldigende respons op de enquête. En de respondenten waarderen onder andere dat er zoveel wordt georganiseerd door de club. Allemaal zaken die we samen mogelijk maken.

• Duatlon 2024

De Duatlon komt er weer aan

vrijdag 23 februari 2024|Reacties uitgeschakeld voor De Duatlon komt er weer aan

Het is weer zo ver, de duatlon komt er weer aan! Op 9 maart organiseert de Jeugdcommissie weer de duatlon, waar weer verschillende afstandscombinaties alleen of met z’n tweeën gereden kunnen worden.

Bouw mee aan de Toekomst van IJsclub Haarlem!

zaterdag 16 december 2023|Reacties uitgeschakeld voor Bouw mee aan de Toekomst van IJsclub Haarlem!

We hebben een ambitieus plan voor de toekomst van onze club, en we hebben JOUW hulp nodig om het te realiseren! Onze Routekaart naar het Meerjarenplan is opgesteld met als doel de IJsclub Haarlem te versterken en in balans te brengen richting 2030.

Algemene Ledenvergadering 21 november a.s.

zondag 5 november 2023|Reacties uitgeschakeld voor Algemene Ledenvergadering 21 november a.s.

Het bestuur van de IJsclub voor Haarlem e.o. nodigt de leden uit voor de Algemene Ledenvergadering dinsdag, 21 november 2023. Op de ledensite vindt je alle documenten voor de ledenvergadering.