Home/Nieuws
Nieuws2024-02-13T10:10:42+01:00

Het laatste nieuws van en over IJsclub Haarlem. De laatste Nieuwsbrief kun je hier bekijken..

Met ingang van deze zomertraining worden de wandeltrainingen Powerwalken.

Met ingang van deze zomertraining worden de wandeltrainingen Powerwalken. Wat is Powerwalk? Powerwalk is wandelen in een stevig tempo, waarbij je gebruik maakt van de beweging van je armen en een sterke afzet van je voeten.

woensdag 3 april 2024|algemeen|

Bert Grotenhuis Bokaal verslag 15 maart 2024

Denk je er van af te zijn, gaan de IJsclub Haarlem en de IJsbaan Haarlem de handen ineen slaan om een doorstart te maken……. Ik was het motortje in het evenement, nu wordt dat een hybride krachtbron. Wie gaat er nu niet met zijn tijd mee?

maandag 18 maart 2024|algemeen, langebaan, marathon|

Huizenga en van het Kaar winnen de marathoncompetitie

Maandag 4 maart werd er traditiegetrouw om het Kampioenschap van Haarlem gestreden door alle categorieën die dit seizoen deel namen aan de Baanmarathon competitie. Stefan Huizenga wist naast deze competitie te winnen ook het Kampioenschap van Haarlem naar zijn hand te zetten.  Maarten Mastenbroek werd 3 en Gem en Floris Wender werden respectievelijk 6e en 9e.

vrijdag 8 maart 2024|algemeen, marathon|

Introductiedag 14 april a.s. Pupillen t/m neo-senioren!

maandag 8 april 2024|Reacties uitgeschakeld voor Introductiedag 14 april a.s. Pupillen t/m neo-senioren!

Meedoen met de fietstraining? Neem dan je fiets mee om hem te laten controleren of hij aan alle eisen voldoet om veilig deel te kunnen nemen.

Veel steun in BALV voor verbeterplannen IJCH?

maandag 8 april 2024|Reacties uitgeschakeld voor Veel steun in BALV voor verbeterplannen IJCH?

27 maart 2024 was ’t Hogerop afgeladen vol. Dank aan iedereen die er was. Want het bestuur had jullie reactie nodig op voorstellen om straks op de Algemene Ledenvergadering op 6 mei een sluitende begroting te kunnen presenteren. Hieronder een kort verslag.

Freek en Mats, onze Nationale Kampioenen!

maandag 8 april 2024|Reacties uitgeschakeld voor Freek en Mats, onze Nationale Kampioenen!

Twee frisse mannen van amper 19 jaar en beiden kersvers Nederlands Kampioen bij de junioren: Mats van den Bos bij de sprinters, Freek van der Ham in de allround klasse.

• Voorzitters hamer

Van de voorzitter, april 2024

maandag 8 april 2024|Reacties uitgeschakeld voor Van de voorzitter, april 2024

De schaatsen staan inmiddels in het vet, de schaatskleding is gewassen en opgeborgen in de kast.
De fietsen uit de schuur gehaald en de eerste ritjes alweer gereden. Heerlijk om weer op dat fietsje te zitten en buiten het lentegevoel op te snuiven. Ik kijk uit naar de gezellige club-fietsritten.

• Frans Been

In Memoriam Frans Been

maandag 8 april 2024|Reacties uitgeschakeld voor In Memoriam Frans Been

"Heel bijzonder, heel gewoon, Gewoon een heel bijzonder persoon" Ja, zo zou je Frans wel kunnen omschrijven.

Algemene Ledenvergadering 6 mei a.s “save the date”

zondag 7 april 2024|Reacties uitgeschakeld voor Algemene Ledenvergadering 6 mei a.s “save the date”

Het bestuur van de IJsclub voor Haarlem e.o. nodigt de leden uit voor de Algemene Ledenvergadering maandag 6 mei 2024 Aanvang 20:00 uur in ’t Hogerop

• Designed by Onlyyouqj / Freepik

Nieuws van Kantoor

vrijdag 5 april 2024|Reacties uitgeschakeld voor Nieuws van Kantoor

Vanuit kantoor bezien is het ijs alweer weg en kunnen we later in het seizoen weer andere sporten voorbij zien komen zoals skeeleren enzo. Voor onze administratie betekent dit dat we het seizoen gaan afsluiten.

Met ingang van deze zomertraining worden de wandeltrainingen Powerwalken.

woensdag 3 april 2024|Reacties uitgeschakeld voor Met ingang van deze zomertraining worden de wandeltrainingen Powerwalken.

Ploegenestafette, verslag

donderdag 28 maart 2024|Reacties uitgeschakeld voor Ploegenestafette, verslag

Het was weer een groots festijn tijdens het laatste Clubuur, met heel veel deelnemers voor de zogenaamde Ploegenestafette. Natuurlijk is dat ook veel gezelliger dan een individuele estafette, waar ikzelf altijd wat moeite heb met de aflossingen…!

• Bert Grotenhuis Bokaal 2024