Ja hoor na twee jaar met kleine groepen naar baselga te zijn geweest gaan we nu met 52 club leden, die er allemaal reuze zin in hebben. Jammer genoeg voor het eerst zonder Jan Bosland die wegens zijn ziekte niet meer mee kan.

Alles is geregeld, kamers zijn ingedeeld, trainingsuren ijsbaan zijn ok, verrassingen zijn geregeld, dus we gaan.

Baselga wacht op ons. Altijd mooi om weer in dat bergdorp te vertoeven, zeker met het vooruitzicht wat we hebben met heel veel mooi weer. Helaas ligt er geen sneeuw, het is er wel een aantal weken koud geweest. Maar we gaan het wel beleven. Vrijdag 29 januari vertrekt de bus om exact 19.00 uur. Dus als je ons wil komen uitzwaaien geen probleem…..gezellig.

Baselga is een mooi bergdorp met alle faciliteiten zoals supermarkten, andere reguliere winkels en voldoende pinautomaten. Het hotel en de ijsbaan zullen ons weer met open armen ontvangen.

Het leuke is dat de ijsbaan tegenwoordig een webcam heeft, het is er niet een die verspringt maar je kan wel even een beeld krijgen, kijk op www.icerinkpine.it en je ziet de webcam.

Peter Looij:  peter.looij@gmail.com

PS: tijdens de reis kunnen de thuisblijvers ons volgen via de Baselga pagina.