Beste ouders,

In deze nieuwsbrief willen wij u graag informeren over:
•    Schaatsen voor VeloVelo
•    Toegangspas
•    Voorjaarsvakantie
•    De Elfdorpentocht
•    De laatste les
•    De automatische incasso voor het seizoen 2022-2023
•    Jeugdsportfonds
•    Nieuwe leden
•    Tips of opmerkingen
•    Tot slot

Schaatsen voor VeloVelo

Zaterdag 12 februari gaan de schaatsertjes van Winterkoninkje (IJsclub Haarlem), een kwartier lang hun best doen om zo veel mogelijk rondjes te schaatsen om geld op te halen voor Stichting VeloVelo. Dit doen wij jaarlijks voor dit goede doel. Zij laten zich daarvoor sponsoren door familie, vrienden en kennissen.
Aanstaande zaterdag krijgt uw kind na de schaatsles een sponsorformulier mee.
Dat formulier en de opbrengst kan op 12 februari en de week daarna in een envelop ingeleverd worden in de VeloVelo sponsordoos die naast de ijsbaan en op het ijs verschijnt (en door een van de hulptrainers vastgehouden).
De doelstelling van Stichting VeloVelo:
Ieder kind heeft recht op onderwijs. Door onderwijs worden vaardigheden geleerd die de rest van een leven gebruikt kunnen worden. Het biedt kinderen de mogelijkheid een toekomst op te bouwen. Bovendien vergroot onderwijs de kans op een baan en daardoor de kans dat een kind als hij/zij volwassen is, zijn/haar familie kan voorzien van basisbehoeften. Niet alleen onderwijs is enorm belangrijk, maar ook bijvoorbeeld hygiëne, eten en schoon drinkwater.
Voor meer informatie www.velovelo.info

Toegangspas

Heeft uw zoon/dochter nog geen toegangspas ontvangen?
Vraagt u er op zaterdag even naar bij kantoor.

Voorjaarsvakantie

Tijdens de voorjaarsvakantie gaan onze schaatslessen gewoon door.

De Elfdorpentocht

Op zaterdag 12 maart wordt tijdens de laatste les de Elfdorpentocht geschaatst. Na afloop krijgen de kinderen een diploma en een medaille. Er zal ook media aanwezig zijn o.a het Haarlems Dagblad om een artikel te wijden aan en een foto te plaatsen van dit mooie evenement.

Laatste les

De laatste schaatsles van dit seizoen is op zaterdag 12 maart.

De automatische incasso voor het seizoen 2022-2023

Alle kinderen die dit seizoen bij Wiko hebben geschaatst zijn al in ons systeem aangemeld voor seizoen 2022-2023. Opnieuw aanmelden is dus niet nodig.
IJsclub Haarlem int in augustus het lesgeld voor het  volgende seizoen 2022-2023 via een automatische incasso. U heeft hiervoor toestemming gegeven bij de aanmelding van uw zoon/dochter.
Mocht uw zoon/dochter het volgende seizoen niet meer willen schaatsen, dan dient er voor 30 juni 2022 per mail opgezegd te worden.
Stuur uw bericht naar kantoor@ijsclubhaarlem.nl

Jeugdsportfonds

Mocht de betaling van de schaatslessen een probleem zijn, dan kunt u zich melden bij het Jeugdsportfonds. Zie hiervoor hun landelijke website https://jeugdfondssportencultuur.nl/
Vul uw adresgegevens in en u wordt doorgestuurd naar de juiste pagina.
Heeft u hier vragen over dan kunt u bellen met René Blom van de Wiko organisatie op 06 52687023. René weet precies hoe dit fonds werkt.

Nieuwe leden

Mocht u nog andere kinderen kennen die volgend seizoen graag willen komen schaatsen, wilt u dan de volgende link doorgeven aan de ouders/verzorgers? wiko.ijch.nl
Vanaf 1 juli is inschrijving mogelijk voor kinderen vanaf 6 jaar.

Tips of opmerkingen

Heeft u als ouder/verzorger nog tips of opmerkingen voor de Wiko organisatie? Laat het ons dan weten en mail ons op het volgende mailadres:
winter-koninkje@hotmail.com
Alle feedback/input is welkom, zodat wij onze dienstverlening voor komend seizoen kunnen optimaliseren.

Tot slot

U ontvangt deze nieuwsbrief omdat uw zoon/dochter in het Wiko ledenbestand staat.
Indien uw zoon/dochter niet meer bij Wiko komt schaatsen, wilt u dan zo vriendelijk zijn dit per mail aan ons door te geven? Daarna ontvangt u geen nieuwsbrieven meer van ons.
Stuur uw bericht naar kantoor@ijsclubhaarlem.nl
Openingstijden kantoor IJsclub Haarlem: maandag en vrijdag 09.30 – 12.00 uur.

Met vriendelijke groet,
Wiko organisatie