Wegens omstandigheden is het helaas niet mogelijk om het evenement door te laten gaan, onze excuses.
De inschrijving is dus gesloten.

—————————–

Hey allemaal!

Op zaterdag 11 juni 2022 organiseren we de familie- en vriendendag, een gaaf evenement waarbij ook familie en/of vrienden van buiten de club kunnen deelnemen!

De dag bestaat uit twee delen, alles vindt plaats op de ijsbaan. Vanaf 14:00 uur gaan teams van 4 tot 6 personen de strijd met elkaar aan met allemaal leuke spellen. Na de spellen gaan we gezellig samen eten. We schatten in dat de dag rond 20:00 uur afgelopen zal zijn, maar uiteraard kan je langer blijven voor een gezellig drankje.

Je kan er ook voor kiezen om je voor één deel van de dag in te schrijven, dan doe je gezellig mee met de spelletjes óf het eten. Als je alleen meedoet met het activiteiten-deel zal de dag starten om 14:00 uur en rond 17:30 uur klaar zijn. Als je enkel mee eet, zorg dan dat je rond 17:30 uur aanwezig bent.

LET OP! Niet-leden van de ijsclub zijn niet verzekerd, dus gaan mee op eigen risico.

Nog even kort op een rijtje:
Voor wie? Alle ijsclubleden en hun vrienden en familie
Waar? IJsbaan Haarlem
Wanneer? Zaterdag 11 juni 2022