Beste ouders,

Met deze nieuwsbrief willen wij u informeren over:

•  Elfdorpentocht op 12 maart
  • Diploma’s
  • Nieuwe leden
  • Jeugdsportfonds
  • Automatische incasso
  • Tips of opmerkingen
  • De Haarlemse Muggenronde
  • Bericht van Velo Velo
  • Tot slot

Elfdorpentocht

Zaterdag 12 maart aanstaande is de laatste keer dit seizoen dat Winterkoninkje op het ijs staat. Zoals gebruikelijk sluiten we het seizoen af met de Elfdorpentocht. Alle groepen van Winterkoninkje rijden dan van 10.30 – 11.30 uur. Dus als uw kind normaal gesproken om 09.30 de les heeft, is dat nu om 10.30 uur.

Diploma’s

Aan het einde van de laatste les zullen de kinderen hun schaatsdiploma uitgereikt krijgen. Indien uw zoon/dochter de laatste les verhinderd is, dan kan het diploma opgehaald worden bij het kantoor van IJsclub Haarlem op maandag of vrijdag tussen 9.30-12.00 uur.

Nieuwe leden

Mocht u nog andere kinderen kennen die volgend seizoen graag willen komen schaatsen, wilt u dan de volgende link doorgeven aan de ouders/verzorgers? https://www.ijsclubhaarlem.nl/winterkoninkje-jeugdschaatsen/
Vanaf 1 juli is inschrijving mogelijk voor kinderen vanaf 6 jaar.

Jeugdsportfonds

Mocht de betaling van de schaatslessen een probleem zijn, dan kunt u zich melden bij het Jeugdsportfonds. Zie hiervoor hun landelijke website https://jeugdfondssportencultuur.nl/
Vul uw adresgegevens in en u wordt doorgestuurd naar de juiste pagina.
Heeft u hier vragen over dan kunt u bellen met René Blom van de Wiko organisatie op 06 52687023. René weet precies hoe dit fonds werkt.

Automatische incasso

In augustus wordt het lesgeld voor het seizoen 2022-2023 middels automatische incasso geïnd. Indien uw zoon/dochter volgend seizoen niet meer komt schaatsen, dient er voor 30 juni opgezegd te worden.

Tips of opmerkingen

Heeft u als ouder/verzorger nog tips of opmerkingen voor de Wiko organisatie? Laat het ons dan weten en mail ons op het volgende mailadres: winter-koninkje@hotmail.com
Alle feedback / input is welkom, zodat wij onze dienstverlening voor komend seizoen kunnen
optimaliseren.

De Haarlemse Muggenronde

Al vele jaren hét wielerspektakel voor de jeugd van Haarlem en omstreken. Deelname is gratis en dat maakt de ronde toegankelijk voor iedereen. Deelnemers rijden in gesponsorde wielerploegen en worden getest op snelheid en behendigheid. Hiermee zijn DAGELIJKS mooie prijzen te winnen. Sportiviteit is belangrijk, elk kind mag meedoen met zijn/haar eigen fiets, van mountainbike tot stadsfiets, van racefiets tot opoefiets.
Inschrijven: https://www.muggenronde.nl

Bericht van Velo Velo

Bedrag sponsorschaatsen voor Stichting VeloVelo bekend!

Een aantal weken geleden hebben de schaatsers van Winterkoninkje 15minuten lang geschaatst om geld op te halen voor de straatkinderen uit Manilla. En dit hebben ze GEWELDIG gedaan! Ze hebben met elkaar ruim € 2.800,- opgehaald, wow! We zijn onder de indruk van iedereen die zich heeft ingezet voor dit evenement!
Met de opbrengst van het sponsorschaatsen kunnen de straatkinderen uit de Filippijnen elke dag gebruik maken van de dagopvang waar ze ook maaltijden en ondersteuning bij hun schoolwerk krijgen. Dat is super waardevol voor de kinderen die het al zo zwaar hebben.
Wij bedanken alle kinderen, ouders, opa’s, oma’s, begeleiders en overige sponsoren voor hun inzet en betrokkenheid bij Stichting VeloVelo.
HARTSTIKKE BEDANKT! SALAMAT PO!

Marjolein van Wijk en Linda Selhorst
Stichting VeloVelo