Dinsdag 10 mei start de Recreanten zomertraining in de Amsterdamse Waterleiding Duinen (AWD).
Ingang Oase aan de Vogelenzangseweg in Aerdenhout.

Dit seizoen zullen dat 19 á 20 avonden zijn.
We verzamelen om 19.00 uur achter het toegangshek op het grasveld. Daarvandaan wordt er 5 kwartier gesport in verschillende groepen. Belangrijk dat de rijweg wordt vrijgehouden voor de boswachter/hulpdiensten. Zij moeten ongehinderd doorgang houden.

Zo zijn er:
2 sportief/intensief wandel groepen
1 Loopgroep met verschillende oefeningen onderweg  en
1 een hardloopgroep

Deze avonden zijn beschikbaar voor alle leden van de ijsclub Haarlem en daar zijn geen kosten aan verbonden.
Enige dat je nodig hebt is een geldige duinkaart.
Kijk daarvoor even op Verkooppunten toegangskaarten voor de Amsterdamse Waterleidingduinen (waternet.nl)

Indien je met de auto komt, is ook een parkeerkaart noodzakelijk. Per keer is dat € 2.- en een jaarkaart is € 35.-

Opgeven is niet noodzakelijk. Je kunt gewoon komen.
Tot ziens in de duinen.

Trainer voor de hardloopgroep

De Recreantencommissie is op zoek naar een man of vrouw die de hardloopgroep wil begeleiden.
Het kunnen ook heel goed 2 begeleiders zijn die elkaar kunnen afwisselen.
We komen graag met je in contact. Bel daarvoor vrijblijvend met:

Nicole Boonstra: 0615120437      Hans de Haan: 0614636624       of Ben Jonkers: 0681016361

Afsluiting Recreantentrainers avond

Afgelopen donderdagavond  31 maart hebben we met de recreantentrainers een afsluitingsavond gehouden in ’t Hogerop. Tevens is Hans de Haan geïntroduceerd als extra versteviging voor de Recreanten commissie. Dus Hans, héél erg welkom !

Kopje koffie/thee met wat lekkers daarbij en daarna een quiz, georganiseerd door Nicole. Tussen de 5 rondes in een break met een borrel en een hapje.
In de rondes  kwamen verschillende categorieën aan de orde met elk 10 vragen. Voor zowel de “winnaars” als de “verliezers” was een een prijsje in de trant van Pasen. We kijken terug op een leuke avond en gaan met volle teugen van de zomer genieten.

met groeten van de recreantencommissie
Nicole Boonstra (cjth.boonstra@gmail.com), Hans de Haan en Ben Jonkers (a.jonkers@hccnet.nl).