Tijdens de ALV van donderdag 11 mei heeft er, zoals u allen weet, een bestuurswissel plaatsgevonden. Wij stellen ons in het kort voor, omdat niet alle leden van de IJCH aanwezig waren.
Het Dagelijks Bestuur wordt gevormd door Theo Bakkum (voorzitter), Kees de Jong (penningmeester) en Ella Komen (secretaris). Zij worden bijgestaan door de algemeen bestuursleden Milan Kracht, Sylvia Vrugt, Jana van der Sar en Wilma Koek. Om u een indruk te geven van de verschillende, meer specifieke aandachtsgebieden van de bestuursleden geven wij kort onze onderlinge taakverdeling weer.
- Clubhuisbeheer en installaties onderhoud, naast het voorzitterschap houdt Theo zich met alle zaken dienaangaande bezig.
- Kees beheert de pot met geld, het penningmeesterschap is zijn enige omvangrijke taak. Als het nodig is zal hij uiteraard zijn kennis en kunde ook op andere gebieden inzetten.
- Kantoor/ledenadministratie, vrijwilligersbeleid en HR neemt Ella onder haar hoede, naast haar functie als secretaris.
- Wedstrijdsectie, met WIKO en Jeugdschaatsen, een fikse portefeuille die Milan op zich neemt, hij heeft veel kennis van zaken op dit gebied.
- Jeugdcommissie en kantinebeheer, Wilma blijft aan in het huidige bestuur en neemt dit aandachtsgebied op zich, naast haar bekende rol als ‘vliegende keep’.
- Recreantensectie en Activiteiten en Evenementen, deze portefeuille is passend bij Jana, zij kan haar kwaliteiten hier volledig in kwijt.
- PR/ Promotie en ICT en HR/vrijwilligersbeleid, vanuit haar organisatorische talenten en beroepservaring neemt Sylvia deze taken op zich.
Op de foto van links naar rechts; Milan Kracht, Kees de Jong, Theo Bakkum, Ella Komen, Jana van der Sar, Sylvia Vrugt en Wilma Koek
Enkele impressies een maand later…..
Kees schrijft: ‘Na een aantal leuke en waardevolle kennis- en overdrachtsgesprekken ben ik nu heerlijk op vakantie en vanaf die locaties is er regelmatig overleg via de mail en app met de andere bestuursleden, kortom: een prima start!’
Ella schrijft: ‘Zo, mijn mailbox staat roodgloeiend, een continue stroom van documenten en wetenswaardigheden, dat alles geproduceerd door hardwerkende vrijwilligers. Op kantoor wordt enorm hard gewerkt aan het administratief voorbereiden van het nieuwe seizoen. In- en uitschrijvingen van leden, mails en brieven met informatie over de nieuwe tarieven, contributies 2023-2024 en nog veel meer. Zo fijn dat ze dit zeer binnenkort op nieuwe PC’s, met dubbele beeldschermen, mogen doen!” (ik hoop dat de hoeveelheid digitale post daarmee niet toeneemt 😊)
Wilma schrijft: ‘Samen met een nieuwe groep enthousiaste bestuursleden met volle kracht vooruit, doorborduren en verder ontwikkelen van mooie plannen, die door het vorige bestuur in gang zijn gezet!’