Schreeuw jij onze club naar het podium van het NK Clubs?

Op zaterdag 30 september 2023 strijden de veertien beste schaatsclubs in het Thialf om de titel ‘beste schaatsclub van Nederland’ tijdens het NK Clubs.

Hét toernooi in Nederland om de binding met je schaatsclub te stimuleren. Zoals elk jaar doet IJsclub Haarlem ook dit jaar weer mee.
De toppers van IJsclub Haarlem staan aan de start om te strijden voor de podiumplekken. Maar ze hebben wel support nodig!
Jong of oud, iedereen is welkom om mee te gaan om onze toppers aan te moedigen. Laten we dit jaar met vijftig man publiek, recreanten en wedstrijdrijders, Thialf zien wie IJsclub Haarlem is.

Dus geef je snel op via onderstaand formulier en schreeuw voor onze toppers. Maar ook staan vaak Patrick Roest en Antoinette Rijpma – de Jong aan de start. Genoeg redenen om je in te schrijven en er een gezellige sportieve clubdag van te maken. De kosten zijn €7,50. De auto’s die richting Heerenveen rijden worden voor de brandstof gecompenseerd door de club.

Meer info en het programma op: www.nkclubs.nl

Line up IJsclub Haarlem:

Indeling NK Clubs 2023

Junioren Dames

• Aurelia Groeneveld
  • Zhara Mollers
  • Sterre Kamphuis

Junioren Heren

• Ids Witkamp
  • Arjen Boersma
  • Mats van den Bos

Senioren Dames

• Emma Koster
  • Leanne Molenaar
  • Tara Donoghue
  • Esther Kiel

Senioren Heren

• Seb van Schelven
  • Mike van Dijk
  • Michiel Wienese
  • Jeroen Janissen

De inschrijving is gesloten!