Zaterdag wordt het eerste NK voor clubs gehouden in Thialf. Het wordt een kampioenschap waarbij junioren, senioren en olympisch kampioenen als Sven Kramer (Hardrijders Club Heerenveen) en Ireen Wüst (IJsclub Tilburg) gezamenlijk strijden om de titel Beste Schaatsclub van Nederland.

In de ranglijst staan wij op een 2e plaats en IJsclub Haarlem zal dan ook gaan meestrijden om deze unieke titel in Thialf.
Peter de Kruijk is onze ploegleider en er gaan 2 coaches mee: Chris Prenen en Richard de Jonge.

De volgende rijd(st)ers worden opgesteld:

Dames Junioren
500m: Yasmijn Jorritsma
1000m: Sanne Pfaff
1500m: Tara Donoghue
reserve:    Tessa Veltman

Heren junioren
500m: Bart Lauwers
1000m: Steef van Gelderen
1500m: Wietse Tukkie
reserve:    Maas de Kruijk

Dames senioren
500m: Gioia Melis
1000m: Monique Boerema
1500m: Robin van Leeuwen
3000m: Nathalie Janssen

Heren senioren
500m: Victor Velthuijsen
1000m: Ted de Kruijk
1500m: Mick van Banning
3000m: Michiel Wienese

Wij zoeken nog leden die deze toppers komen aanmoedigen!

Niet alleen kan je verschillende clubs zien strijden om de titel NK Clubs 2018, maar vindt ook vooraf de NK Clubs Summit plaats. Tijdens deze Summit, die voor IEDEREEN toegankelijk is, inspireren en informeren we je graag over

– sport en voeding
– hoe trek je als clubs sponsors aan?
– clubliefde en het belang voor de schaatssport

Ben je een:
– ouder
– sporter
– junior- of senior-rijder
– clubbestuurder
– commissielid (sponsoring-, evenementen-, jeugd-, etc)
– trainer
– coach
– manager
– keukenmedewerker van de schaatsclub
– een (potentiële) sponsor
– of gewoon een sportliefhebber,

kom dan van 10-11uur naar deze NK Club Summit in de Elfstedentocht-lounge in het Thialf. Terwijl de junioren inrijden, kunt u onder het genot van een kop koffie meedoen aan deze Summit. Ook voor jeugdleden die geïnteresseerd zijn in juiste voeding is deze Summit echt enorm interessant en vooral heel leuk. Om 11.15uur kunt u vervolgens plaatsnemen op de tribune en zal het NK Clubs van start gaan.

Toegangskaarten voor het NK Clubs, incl Summit zijn 7,50 euro, kinderen onder de 12 jaar zijn gratis. Lees meer over het unieke concept NK Clubs en het programma op onze website www.nkclubs.nl

Wij hopen jullie op 6 oktober te mogen ontvangen!

Meer info op https://www.nkclubs.nl/