Carel Bakker werd op 26 april 2016 lid in de orde van Oranje Nassau. Carel zet zich al 26 jaar vrijwillig in voor IJsclub Haarlem.

Zoals gezegd door de burgemeester fungeert Carel als de “ogen en oren” van het bestuur. Hij is eigenlijk “de directeur” van de ijsclub.

Carel vindt deze onderscheiding een geweldige blijk van waardering voor alle werkzaamheden die hij voor de ijsclub doet. Hij glunderde van oor tot oor.

Na de officiële foto ook met familie, bestuur en de burgemeester op de trappen van de Gravezaal op de gevoelige plaat vastgelegd door Michel van Bergen.

’s Avonds om 20.00 uur was een receptie in het clubhuis georganiseerd. Velen kwamen Carel persoonlijk feliciteren met zijn koninklijke onderscheiding.

Na de speech van Aris hebben de aanwezigen een toost uitgebracht op Carel. Het was een zeer geslaagde dag.

(foto’s: Michel van Bergen)