In het weekend van 3-5 februari werd het NK junioren (A,B,C) verreden in Thialf Heerenveen. IJsclub Haarlem rijd(st)ers behaalden 1x goud en 3x brons!

Isabelle van Elst won met een persoonlijk record en clubrecord van 39.15 de 500 meter (jun. B)

Kai in ’t Veld greep bij de junioren C net naast het podium op de 500m. Maar haalde brons op de 15oo meter. Wietse Tukkie werd 6e op de 500m en 5e op de 1500 meter. Bij de junioren A won Jeroen Janissen brons op de 15oo meter en ook nog eens brons op de Mass start.

Meer info en uitslagen:
Website

NB: Isabelle van Elst naar WK junioren en WB-finale! De wereldbekerfinale vindt plaats van zaterdag 11 tot en met zondag 12 februari, het WK is van vrijdag 17 tot en met zondag 19 februari. Zie bericht schaatsen.nl