LET OP: Door gebrek aan animo gaat deze clinic niet door

Ben jij een sporter met interesse in voeding. Kom dan woensdag 20 september om 20:00 uur naar het clubhuis voor de eerste clinic bij onze club:

Henk-Jan neemt je mee in de wereld van sportvoeding en basisvoeding. Naast sportvoeding zal Henk-Jan dus ook in op gezonde basisvoeding en gewichtsverlies. Een onderwerp waar SportvoedingWebshop.com een nieuw programma voor heeft gelanceerd en inmiddels landelijke aandacht kreeg, het programma ‘De Beste Verliezer’. Hierin spreekt hij over de cruciale rol van Basisvoeding en daarnaast wordt het product Diet Protein besproken, wat wij op de site hierover lezen: Diet Protein, een onvergelijkbaar product in spierbehoud en gewichtsverlies. We zijn benieuwd.

Wil je je graag aanmelden of heb je nog vragen mail dan naar masterscoordinator.ijch@gmail.com.

N.B. Wij vragen een bijdrage van 5 EURO voor deelname