Als gevolg van een veranderingstraject, welke ruim een jaar geleden met de 5 kunstijsbanen en het Gewest NH-U is ingezet, nodigt het bestuur haar leden uit voor een informatieavond over een nieuw te vormen entiteit: de rechtspersoon Vereniging van Verenigingen. Deze wordt gehouden op

Woensdag 8 november 2017
in de kantine van ons clubhuis om 20.00 uur.

In navolging van het rapport “De Baan Centraal” worden zoveel mogelijk Gewestelijke taken, die lokaal op de ijsbaan kunnen worden afgehandeld, daar naartoe overgeheveld. Baan overstijgende taken blijven bij het Gewest NH-U. Voor het afhandelen van die overgehevelde taken dient een nieuwe entiteit opgericht te worden, die dit voor alle ijsclubs op de kunstijsbaan Haarlem verzorgt. Als rechtspersoon is, in overleg met de notaris, gekozen voor een Vereniging van Verenigingen. Elke ijsclub wordt lid van deze rechtspersoon en neemt hier in deel. Over het participeren in de oprichting en uitvoering van de nieuw te vormen Vereniging van Verenigingen, zal op de komende ALV gestemd worden.