Beste leden van de IJsclub Haarlem,
Op de aankomende jaarvergadering wordt aan de leden toestemming gevraagd om een Vereniging van Verenigingen op te richten. Kortweg VvV genoemd.

Een VvV is een entiteit (rechtspersoon) waarin alle verenigingen, die op IJsbaan Haarlem schaatsen, zijn vertegenwoordigd. Het is bedoeld voor de wedstrijdschaatsers die actief zijn op de ijsbaan Haarlem.

De VvV wordt in goed overleg met het gewest NH/U opgericht, met als doel de sportieve en zakelijke activiteiten op ijsbaan Haarlem te behartigen. Alle vijf de ijsbanen die vertegenwoordigd zijn in het gewest NH/U, zijn op dit moment bezig een VvV op te richten.

De reden waarom een VvV wordt opgericht is, dat het gewest NH/U dreigt te bezwijken aan de in het verleden gemaakte afspraken. Afspraken, die niet op korte termijn zijn te veranderen.

Op de goed bezochte informatie avond van afgelopen woensdag 8 november heeft het bestuur hierover de leden uitgebreid voorgelicht.

Omdat op we op de ALV van donderdag 28 november geen tijd hebben om dit nogmaals te bespreken, is er voor de mensen die niet op de informatie avond zijn geweest een samenvatting van de afgelopen twee jaar en informatie over de VvV.

Leest u dit a.u.b. aandachtig door zodat u op de ALV met een vertrouwd gevoel uw stem kan uitbrengen.

Met vriendelijke groet,
Uw voorzitter, ook in bange dagen
Boudewijn

Lees het hele verslag en de aanvullende documenten via de leden site: https://leden.ijch.nl