Het clubkampioenschap van de IJsclub Haarlem wordt over twee dagen verreden, namelijk op 3 en 4 februari 2018. Op beide avonden begint de wedstrijd om 20.00 uur. Schrijf je direct in!

Rijders kunnen kiezen uit twee disciplines: de sprintvierkamp of een allround kampioenschap. De sprintvierkamp gaat over een 500/1000 op zaterdag en een 500/1000 op zondag. Het allroundkampioenschap gaat over een 500/1500 op zaterdag en een 1000/3000 op zondag. Alleen de heren neo-senioren, senioren en masters rijden op zondag ipv de 3km een 5000 meter. De Junioren C kunnen alleen voor een sprintvierkamp inschrijven.
Nu staan alle categorieën nog apart vermeld, maar de organisatie behoudt zich het recht voor om categorieën samen te voegen als er in bepaalde groepen weinig inschrijvingen zijn. Eventueel wordt de wedstrijd later opengezet voor niet-IJsclub Haarlem rijders, die dan wel buiten mededinging meerijden.

De prijsuitreiking zal plaatsvinden tijdens het laatste clubuur!

NB1. Onder de inschrijvers worden 4 tickets verloot om vrij te schaatsen op de Coolste Baan van Nederland in het Olympisch Stadion in Amsterdam (elk ticket is geldig voor 2 personen). Deze zullen op zaterdag 3 februari worden uitgedeeld. Ook onder de vrijwilligers wordt 1 ticket verloot.

NB2. Iedereen die een PR rijdt op een of meerdere afstanden tijdens het clubkampioenschap, ontvangt een presentje van de organisatie.

Schrijf heden allen in. Wij hopen op een gezellige wedstrijd met veel publiek, veel deelnemers en heel veel gezelligheid.

Volg de ck op deze pagina.