Dit jaar zal de 20e editie van de Duatlon plaatsvinden! De Duatlon is een hardloop en schaats wedstrijd georganiseerd door de Jeugdcommissie van Ijsclub Haarlem. De afstanden voor de Duatlon kan je zelf kiezen en iedereen is vrij om alleen of in een duo deel te nemen. Wij nodigen jullie van harte uit om mee te komen doen! Bent je geen lid van Ijsclub Haarlem dan kan je alsnog meedoen, maar dan wel op eigen risico. Er zijn genoeg categorieën om kans te maken op een leuke prijs!

Iedereen kan meedoen, jong of oud, recreant of wedstrijdrijder.
DEELNAME IS GRATIS!!

Datum: 13 januari 2018
Tijd: 18:00 uur start
(Let op er is GEEN clubuur)

De duatlon is een wedstrijd waar de ijscluppers in duo of alleen voor de winst strijden. De deelnemers moeten een afstand hardlopen en een afstand schaatsen.
Degene / het team die hierbij de snelste tijd neerzet wint!

Afstanden

Dit jaar kan er uit 4 verschillende afstanden gekozen worden, namelijk:
• 2,4 km. lopen en 5 km. (13 ronden) schaatsen
• 2,4 km. lopen en 10 km. (25 ronden) schaatsen
• 4,8 km. lopen en 10 km. (25 ronden) schaatsen
• 2,4 km. lopen en 16 km. (40 ronden binnen 30 min!) schaatsen

Het is een avond vol gezelligheid en sportiviteit. Kom gezellig langs om de deelnemers aan te moedigen en wat warms te halen bij de koek en zopie kraam!

Lijkt het jou leuk om een keer mee te doen?
Dit evenement is voor alle leden van IJsclub Haarlem en voor andere sporters!

Let op!
Inschrijven kan via de site of op de avond zelf in de kantine tot 17.45. Voorkeur gaat uit naar het inschrijven op de site i.v.m. de voorbereidingen en beperkte tijd.