Dit weekend (27/28 oktober) zijn wij op trainingskamp in Enschede geweest. Zaterdag vertrokken we in de ochtend en hebben we in de middag een training op de baan gedaan. ’s Avonds was er een wedstrijd waar we aan meededen en iedereen reed een pr.
Na de wedstrijd hebben we in een vrij luxe hotel gelogeerd. De volgende dag stond er een stevig ontbijt voor ons klaar. Na het ontbijt zijn we weer naar de ijsbaan gegaan en hebben daar twee trainingen gedaan. De baan zelf lijkt best wel erg op de baan in Hoorn, maar de dweil ging hier toch echt een stuk langzamer, maar dan heb je wel goed ijs. Voor de mensen die wel eens op Thialf hebben gereden, weten dat het in de hal warmer is dan je denkt. Dat was hier niet zo, het was gewoon ijskoud. Al met al een geslaagd weekend.

(Verslag door Freek, Mats en Zus)

Dank aan Sonja, Vanja en Sander voor de organisatie en begeleiding!