Zaterdag 12 januari is het alweer tijd voor de jaarlijkse Duatlon. Om 18:00 scherp zal het startschot vallen, waardoor er dus geen (normaal) clubuur zal zijn. Zoek dus snel naar een loop- of schaatsmaatje of trotseer zelf beide onderdelen en schrijf je hier beneden in! Mocht je niet snel genoeg zijn geweest met je inschrijving, wees dan niet getreurd. Inschrijven kan eventueel ook nog van 16:00 tot 17:30 op de dag zelf in het clubhuis.

Iedereen kan meedoen, jong of oud, recreant of wedstrijdrijder.
DEELNAME IS GRATIS!!

Afstanden

De afstanden waaruit je dit jaar kan kiezen zijn:
• 2,4 km. lopen en 5 km. (12 ronden) schaatsen
• 4,8 km. lopen en 10 km. (25 ronden) schaatsen

Dit jaar zijn de leeftijdscategorieën ook gewijzigd. Er zal gestreden worden in de categorieën: t/m 16 jaar, 17 – 40 jaar en 40+. Duo’s vallen buiten elke leeftijdscategorie..

Let op: Iedereen kan maar in 1 categorie meedoen. Het is dus niet mogelijk om voor iemand te lopen en daarnaast ook zelf te schaatsen.

Alles op een rijtje:
– Datum: zaterdag 12 januari
– Daginschrijving: 16:00 – 17:30 (Liever vooraf via onze site)
– Start: 18:00
– Voor wie: Alle ijscluppers
– Prijs: gratis

Het inschrijfformulier vind je hier!