Nu de zomer warmte iedereen aanspoort om in beweging te komen en van het mooie weer te genieten zijn de trainers van de masters en senioren actief bezig met het komend winterseizoen. Afgelopen seizoen is geëvalueerd, rijders zijn geraadpleegd en behoefte is in kaart gebracht. Het is zo dat de rijders in zomer een zeer divers programma op na houden. Centraal wat nieuws organiseren is daarom niet eenvoudig. Daarom doen we ons best om het beschikbare aanbod in de regio bij rijders onder de aandacht te brengen. Veel verenigingen om ons heen organiseren al veel in de zomermaanden dus er is voldoende aanbod van leuke sportieve activiteiten.

Rijders bijeenkomst

Ook zijn we bezig om een centrale rijders bijeenkomst te organiseren en op maandagavond 16 september van 19:00-22.30. Alle senioren/masters met een wedstrijdabonnement zijn welkom. Het zal een leerzame en vooral leuke sportieve avond worden waar ruimte is voor voorlichting, vragen en actief bezig zijn. Dus zet deze avond in jouw agenda blokkeer andere afspraken en waar nodig zorg voor oppas. Details volgen na de zomer.

Onlangs werd ik benaderd door Wattworks. Zij hebben een nieuwe vestiging in Haarlem en leden van IJCH kunnen een gratis proeftraining genieten. Informatie via https://wattworks.nl/ en een proefles kan geboekt worden via info@wattworks.nl.

Gem Wender (Master Coordinator)