Op 28 augustus 2019 willen wij graag voor alle ouders/verzorgers van de kinderen van de ijsclub een informatieavond houden m.b.t. de activiteiten van de Jeugdcommissie. Op deze avond willen wij jullie graag laten zien wat er allemaal voor nodig is om een evenement te organiseren waar uw kind bij mee gaat. Hier gaat namelijk nog heel wat voorbereiding en planning aan vooraf. We begrijpen dat het heel wat is om zomaar je kind bij een aantal jonge onbekenden achter te laten. Wij willen daarom graag de mogelijkheid bieden om ons en onze werkwijze beter te leren kennen. Daarnaast zal er ook de mogelijkheid zijn om vragen te stellen over hoe wij handelen en met bepaalde situaties omgaan.

Jullie zijn welkom vanaf 19:30 uur in het clubhuis.

Hieronder een kleine agenda:
19:30 – 19:45: Inloop
19:45 – 20:15:  Presentatie
20:15 – 20:45: Vragen
21:00: Einde

Kunt u helaas niet aanwezig zijn, maar heeft u wel een brandende vraag?  Stuur dan een e-mail naar: Jeugd_commissie@hotmail.com.

Hopelijk zien wij u de 28e!