De afgelopen 10 jaar heb ik met plezier de Oliebollenloop georganiseerd. Het geeft altijd weer veel voldoening om een grote groep lopers aan de start te zien staan en hun enthousiaste verhalen bij de finish te horen. Ik vind het tijd om het stokje over te dragen en ben dus met het bestuur op zoek naar opvolgers. Je kunt het alleen doen, maar ook met een groepje van twee of drie de taken verdelen. Het eerste jaar help ik je graag op weg.

Er is een goed draaiboek voor de voorbereidingen en voor de dag van de Oliebollenloop zelf. Ook hebben we een flinke groep vrijwilligers die op de dag zelf komt helpen met opbouwen, de kaartverkoop en bij de finish. Wat komt er zoal bij kijken? Overleg met de boswachter, het reserveren van spullen (bij vaste adresjes), afstemming met de vrijwilligers etc. Gelukkig kan er tegenwoordig veel via e-mail en internet, dat is gemakkelijk. Geïnteresseerd? Ik vertel je er graag meer over.

Rob Visser, 06-50225263