LET OP: de Fortenroute op 7 september hebben we ivm de weersvoorspellingen verplaatst naar zondag 8 september!

Zondag 8 september staat de Fortenroute op het programma, traditioneel onze laatste fietsroute van het seizoen. We hebben 2 versies, een kortere versie van ongeveer 120 km en een iets langere van nog geen 160 km.

Voor beide routes is de vertrektijd 8:30 uur bij pontje Buitenhuizen en het eindpunt is het fort bij Vijfhuizen waar we afsluiten met een biertje/drankje. We verzamelen vanaf 8:20 uur bij het pontje, zorg dat u op tijd bent want er wordt niet gewacht.
Onderweg pauzeren we twee keer, we hebben een koffiestop en een lunch. Hou hiervoor zelf rekening met de kosten. Gezien de afstand is het wellicht verstandig om zelf zorg te dragen voor enig proviand.

De routes staan als richtlijn op Strava. In alle gevallen bepaalt de voorrijder(s) wat er definitief gereden gaat worden, soms moet er door (onvoorziene) omstandigheden iets worden aangepast in de route.

Mocht het weer heel slecht zijn dan kunnen we eventueel uitwijken naar zondag 8 september, schrijf daarom tijdig in (via de website van de ijsclub) zodat we u daarover kunnen informeren via de mail.

Samengevat

• Zondag 8 september Fortenroute
  • Vertrek: 8:30 uur pontje Buitenhuizen (er wordt niet gewacht)
  • Koffie en lunch zelf betalen