De Zaaltraining gaat weer beginnen. Zodra de ijsbaan open is gaan we weer trainen in de zaal van het Schoter college. Dat is dit seizoen op dinsdag 1 oktober. De trainingen zullen worden gegeven door ons ijsclublid Tessa Timmerman.

De trainingen zijn bedoeld voor alle ijsclub Haarlem leden die hun conditie op peil willen houden of zelfs verhogen!

In het kort houdt de zaaltraining het volgende in:
– de start is met een warming up.
– de spiergroepen wat rekken en trekken
– diverse conditie oefeningen(verschilt per week)
– rug- en buikspieren komen aan bod
– voor het naar huis gaan een cooling down.

Dit allemaal onder de deskundige leiding van Tessa die haar studie doet aan het CIOS. De training is van 20.00 -21.00 uur. De ingang van de sportzaal is aan de Sportweg 9. Dit alles kost je niets extra’s en zit allemaal in het lidmaatschap. Je bent van harte uitgenodigd om aan de training mee te doen.

De recreanten commissie voor als je nog vragen mocht hebben.
ga naar de secties pagina

ps. De sportzalen van het Schoter college worden na de herfstvakantie gesloopt om plaats te maken voor nieuwbouw. Wij kunnen dan gebuikt blijven maken van een tijdelijke sportzaal aan de kant van het voetbalstadion. Hoe dat er precies uit gaat zien, zien we wel als dit zover is.

Laatste info over zaaltraining