Na weken van brainstormen en enkele zomermaanden van timmeren, leidingen (ver)leggen, verven en behangen, was het nieuwe clubhuis net op tijd klaar voordat het schaatsseizoen weer zou beginnen.
Met dank aan iedereen die een bijdrage geleverd heeft maar met name Ruud en Roel (zij hebben ongelooflijk veel uren gemaakt) en de zogenaamde Clubhuisclub: Peter en Ingrid Bisschops, Steffanie, Wilma, Vincent en Douwe van der Kooi.
We hopen jullie binnenkort allemaal de nieuwe inrichting te kunnen tonen, bijvoorbeeld na het Clubuur.

Naam voor het clubhuis

Nu de kantine zo zachtjes aan begint te veranderen in een gezellig Clubhuis, willen we jullie vragen om hiervoor een leuke naam te verzinnen. In elk geval willen we van het woord kantine af (ook in het mail-adres).

Verzin een aardige naam voor ons gerestylde Clubhuis met zijn unieke zicht op de ijsbaan en vergaar eeuwige roem, een rondje bitterballen en 10 consumpties (waar je je op één avond razend populair mee kunt maken)! Het verdict van de winnende naam zal vallen tijdens de ALV en wel per hoofdelijke stemming onder de aanwezige leden.
Stuur je “vondst” naar kantine@ijsclubhaarlem.nl en verras ons.

De Clubhuisclub