Zaterdag 28 september het eerste clubuur om 18:00 uur.

Oproep aan alle nieuwe leden!

Alle nieuwe leden van IJsclub Haarlem zijn welkom op de kennismakingsbijeenkomst in de kantine van ons clubhuis op: Zaterdag 28 september om 17.00 uur.

Op deze bijeenkomst maak je kennis met het bestuur, commissies en coördinatoren. Kortom je komt veel te weten over de ijsclub en jouw vragen worden direct beantwoord. De volgende onderwerpen komen o.a. aan bod:

• Hoe zit de ijsclub in elkaar
  • Bij wie moet ik zijn voor…
  • Wat kan ik allemaal doen bij de IJsclub
  • Wanneer wordt er geschaatst
  • Hoe gebruiken we ons clubhuis
  • Ik wil graag helpen, wat kan ik betekenen voor de club

N.B.: het clubhuis bereik je als volgt: vanaf de grote parkeerplaats, volg het fiets/voetpad richting Kleverlaan, loop voorbij de centrale entree en restaurant van de ijsbaan, in het verlengde hiervan ligt ons eigen clubgebouw.  Hier vind je de entree, trap op en je komt in onze kantine met uitzicht op de ijsbaan.

Neem je schaatsen mee, want aansluitend om 18.00 tot 19:30 uur kun je schaatsend het ijs verkennen  op het eerste IJsclub Haarlem clubuur van het nieuwe seizoen!

Clubuur: Bijna elke zaterdag van 18.00-19.30 uur (tenzij anders vermeld) en daarna gezellig napraten in onze kantine met een lekkere beker ‘huisgemaakte’ chocolademelk of andere versnaperingen.

Introducées! Van harte welkom!

Nogmaals voor diegene die dit nog niet weten.

Ook dit schaatsseizoen bestaat er wederom de mogelijkheid om tweemaal een introducé mee te nemen naar de baan tijdens het clubuur. Hiervoor dien je uiteraard je lidmaatschapskaart mee te nemen. Bij de poortcontrole wordt in het geval je iemand meeneemt, een knipje in je kaart gemaakt of een hoekje afgescheurd. Wij hopen hiermee introducees figuurlijk warm te krijgen voor onze ijsclub. Het warm schaatsen mogen zij dan zelf doen. De introducee, in kwestie, dient zich echter wel te realiseren, dat de toegang tot de ijsbaan geheel voor eigen risico is en dat de vereniging geen enkele aansprakelijkheid aanvaard voor letsel of schade welke is ontstaan tijdens dit clubuur.