Zowel bij marathon als bij lange baan wedstrijden is het zo dat de wedstrijd niet kan plaatsvinden als er geen of te weinig juryleden zijn. Daarom de oproep aan jullie om ook eens jurytaken te vervullen. Mocht er toch echt te weinig juryleden beschikbaar zijn, dan zal de consequentie zijn dat wedstrijden niet door kunnen gaan. Dat zou toch heel jammer zijn.

Langebaan

Ria Dijkstra is jurycoördinator Langebaan en zoekt voor onderstaande wedstrijden nog juryleden:

Datum Wedstrijd Starttijd
5-okt Open inschrijven 20.00 uur
26-okt Haarlem Trofee 20.00
23-nov Kraantje Lek 18.45
24-nov Kraantje Lek 18.00
8-dec Kennemercup 19.30
22-dec Kennemercup 19.15
25-jan Club Kampioenschap 20.00
26-jan Club Kampioenschap
22-feb Kennemercup finale 20.00
7-mrt Bloksma Bokaal 20.00
8-mrt Diepvrieskip 21.00

Voor alle wedstrijden heb ik nog mensen nodig. Maar om te beginnen met Haarlem Trofee en Kraantje Lek. Voor deze officiële wedstrijden liefst mensen met een diploma. Maar voor de buitenfuncties lukt het ook zonder.

Ria is te bereiken via jury@ijsclubhaarlem.nl

Marathon

Ook de marathon baancommissie is opzoek naar juryleden. Het is ook mogelijk om 1x in de 14 dagen de jury te assisteren als je zelf de andere maandag wedstrijden rijdt (bijv. Carla van Zantvliet doet dit ook).
Gegadigden hiervoor kunnen zich melden tot: marathon@bchaarlem.nl