Update: bekijk hier de uitslagen van de Oliebollenloop.

Datum, zaterdag 28 december 2019.
De Oliebollenloop zal ook dit jaar weer plaatsvinden in de Amsterdamse Waterleidingduinen ( Waternet) en van outs nabij de ingang van de Oase. De start van de 20 km is om 12:00 uur, de 10 km is om 12.05 uur en de start van de 5 km om 12.10 uur. De inschrijving is ook geopend!

Vanaf deze 51ste editie vindt er een wijziging plaats in de leiding van de Organisatie. De huidige organisator Rob Visser heeft bij de vorige editie te kennen gegeven om na
vele jaren deze loop te hebben georganiseerd het stokje over te dragen aan anderen.

Ruud Volger en Theo Laarman hebben zich beschikbaar gesteld om deze taak en de
jarenlange traditie van de IJsclub voort te zetten.

Ruud Volger: al jaren lid van de IJsclub en als vrijwilliger werkzaam als trainer, kantine medewerker en hulp bij de Oliebollenloop, vele van U zullen hem dan ook al kennen.

Theo Laarman: ook al jaren lid van de IJsclub maar dan als actieve recreant schaatser en sinds vorig jaar als vrijwilliger bij de Oliebollenloop. Wij zijn dan ook al druk bezig om ons in te werken in deze functie. Hierbij worden wij dit jaar geholpen door Rob die zijn lange jaren als organisator zijn ervaring en kennis deelt met ons. Natuurlijk zullen wij er alles aan doen om deze traditie en goed georganiseerde loop van Rob voort te zetten. Wij hopen dat wij, als nieuwe organisatoren, dat de vele vrijwilligers ons blijven
steunen en helpen om de Oliebollenloop weer succesvol te laten verlopen, want zonder Uw enthousiaste hulp is het absoluut niet haalbaar. Mochten er toch ideeën, suggesties en of problemen zijn schroom dan niet om ze ons te melden!

Wij zijn bereikbaar onder:
Ruud Volger : 06-14240420
Theo Laarman: 06-12524111

Wij rekenen op Uw steun en zien elkaar graag op 28 december 2019 of zonodig eerder.
Namens;
Ruud en Theo

meer info over de Oliebollenloop.