Hieronder vinden jullie alle clubhuisnaamsuggesties die ons de afgelopen maanden bereikt hebben. In totaal ontvingen wij van 35 leden, 56 inzendingen, wat geleid heeft tot een totaal van 48 clubhuisnaamsuggesties voor ons gerestylde Clubhuis. De naam “kantine” willen we niet meer horen.

Tijdens de komende ALV (woensdag 20 november) gaan we op geheel democratische wijze hieruit een naam kiezen. Ieder aanwezig lid krijgt daar een print-out van onderstaand stembiljet. Nadat alle inzendingen nog eens de revue zijn gepasseerd, al dan niet voorzien van het door de indiener meegeleverde commentaar, kun je je favoriete Clubhuisnaam aankruisen.
De stembiljetten worden ingenomen en door een volstrekt onpartijdige jury geteld. Na de Rondvraag zal de naam die de meeste stemmen gekregen heeft, samen met de indiener bekend gemaakt worden en de winnaar(s) gehuldigd.
Naast eeuwige roem en een prachtige beker, bestaat de prijs uit een rondje van 15 bier, op de ALV-avond zelf in ontvangst te nemen, te nuttigen en/of naar believen rond te delen. Bij verstek van de winnaar valt het consumabele deel van de prijs automatisch ten deel aan de jury. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd en ist “Ohne Gewehr” !

Douwe van der Kooi

Hier volgen de naamsuggesties (op alfabetische volgorde):

1. DE BABBELHUT
  2. DE APRÈS-IJS