We hebben weer heel wat leuke evenementen voor jullie op de planning staan. Hieronder een overzicht van onze aankomende evenementen.

Familie- en Vriendendag: 16-05-2020
Dit nieuwe evenement zal in het teken staan van familie, vrienden en gezelligheid. Vanaf 14:00h organiseren we verschillende spellen, wedstrijden en opdrachten voor jong en oud. Je kunt deelnemen in teams van 4 tot 6 personen. Neem gerust teamgenoten van buiten de ijsbaan mee, iedereen is welkom. Na het evenement sluiten we af met een lekkere barbecue! De inschrijving zal binnenkort geopend worden, dus houd onze site goed in de gaten!

Duinendag: 13-06-2020
Dit jaar gaan we weer als van ouds met onze jongste jeugd naar Het Wed. Alle pupillen en junioren C1 zijn welkom om met ons mee te gaan. De dag zal bestaan uit veel gekke, leuke en spannende spellen. Als het weer het toe laat gaan we natuurlijk ook lekker zwemmen. Dit jaar zullen we om 13:00h verzamelen op Het Wed. De inschrijving zal binnenkort geopend worden dus houd onze site goed in de gaten!

Kamperen op de IJsbaan 13-06-2020
Deze zomer willen we een nieuw evenement introduceren: kamperen op de ijsbaan. Het is nog onder voorbehoud, we zijn namelijk druk bezig om dit voor jullie mogelijk te maken. Wanneer het evenement definitief door gaat zullen we dit via Whatsapp en Instagram aan jullie laten weten. Het plan is om met de junioren van IJsclub Haarlem te kamperen op de ijsbaan. We gaan eerst gezellig met elkaar eten en vervolgens zullen er verschillende nachtspellen op het programma staan. Houd onze sociale media in de gaten voor meer info!

Zonnewende 21-08-2020 t/m 23-08-2020
Komende zomer gaan we het vertrouwde Zonnewende weer onveilig maken. Alle jeugdleden t/m 16 jaar zijn welkom om zich aan te melden voor dit weekend. Maak je klaar voor 3 dagen vol ouderwetse gezelligheid, gekke activiteiten en natuurlijk hele toffe nachtspellen. Trommel alvast al je schaatsvrienden op want deze editie van het zomerkamp wil je niet missen!