Goed nieuws! Binnenkort wordt het voor ieder clublid mogelijk nieuwe clubkleding aan te schaffen.
De kleding gaat er hetzelfde uitzien als de al bij iedereen bekende kleding die de wedstrijdgroepen en clubselectie draagt (zie de afbeeldingen).

Hoe gaat het in zijn werk? Voor de zomer bestel je op de website van Hunter/bioracer met een individuele link, kleding met jouw eigen confectiematen. De kleding wordt dan voor het schaatsseizoen geleverd. Mocht de maat toch niet juist blijken te zijn, dan bestaat de mogelijkheid tot ruilen. Over de kosten komt binnen nu en een maand duidelijkheid.
Binnenkort komt er een aparte mail met de link naar de bestelpagina.
We hopen dat er heel veel leden de clubkleding gaan bestellen. Hiermee kunnen we met trots onze club zichtbaarder maken op de ijsbaan!

Gerard Heijnen