Uitnodiging informatieavond

UPDATE: U kunt deze meeting nakijken via onze leden site:  https://leden.ijch.nl

Op 4 november is er om 20.00 uur een informatieavond voor alle leden. Tijdens de online bijeenkomst wordt een toelichting gegeven op de uitgangspunten voor een nieuw beleidsplan.

De afgelopen twee jaar is er in verschillende samenstellingen nagedacht over waar de club nu staat, wat de tops en de tips zijn. In verschillende geledingen is er nagedacht over wat er zou kunnen veranderen en verbeteren ten gunste van de club.

Beleidsplan voor de aankomende jaren

Tijdens het laatste half jaar heeft een kleine groep mensen de koppen bij elkaar gestoken om alle ideeën te verzamelen, om zich te verdiepen in de huidige leden en hun motivatie om bij de club te schaatsen en om uitgangspunten te formuleren voor een nieuw te maken beleidsplan voor de aankomende jaren.

Online informatiebijeenkomst

Om iedereen de kans te geven goed kennis te maken met de ideeën en gedachtengangen die hebben geleid tot de uitgangspunten, is er op woensdag 4 november om 20.00 uur (was 19.30 uur) een online informatiebijeenkomst.
Opgeven kan door een email te sturen naar Sonja: s.siddre@upcmail.nl