UPDATE: IJsclub Haarlem is 4 geworden bij de NK Clubs!

Ook dit jaar zijn we als IJsclub Haarlem wederom geselecteerd voor de NK Clubs op zaterdag 25 september in Thialf, Heerenveen. Tijdens alweer de derde editie van deze NK, strijden pro’s en amateurs zij aan zij om de titel ‘Beste schaatsclub van Nederland’.

De rijders van IJsclub Haarlem kunnen alle support goed gebruiken en daarom mogen er per deelnemende ijsclub 100 toeschouwers meereizen naar Heerenveen. Laat middels onderstaand formulier weten met hoeveel personen je meegaat naar Heerenveen. Eerst nog even alle info op een rijtje:

Wanneer? Zaterdag 25 september 2021
Hoelaat? Eerste startschot 11.30u, prijsuitreiking naar verwachting rond 16.30u
Waar? Thialf (Adres: Pim Mulierlaan 1, 8443DA, Heerenveen)
Toegang is €7.50 per persoon en een geldige QR-code in de CoronaCheckApp is verplicht en een mondkapje is verplicht binnen in Thialf’.

Aanmelden kon t/m 21 september

Vanuit de organisatie van het NK Clubs wordt er ook om een Corona-coördinator gevraagd, welke tijdens de dag toezicht houdt in de IJsclub Haarlem ‘corner’. Is dit iets voor jou? Mail dan naar cws@ijsclubhaarlem.nl. Zonder coördinator vanuit IJCH is er helaas geen publiek mogelijk. Deze coördinator krijgt uiteraard gratis toegang.

meer info over NK Clubs