Om het ijs wat te breken, organiseren we speciaal voor de nieuwkomers een zogenaamde “Ontdooimiddag”. We vertellen ze dan over het wie en waar, en wat er allemaal mogelijk is bij onze schaatsclub.

Dat doen we voorafgaand aan het eerste Clubuur van het komend seizoen op zaterdag 25 september 2021, tussen 16:00h en 18:00h in ’t Hogerop.

De bedoeling daarbij is dat nieuwe leden elkaar leren kennen en misschien ook alvast wat oudere leden van de schaatsclub. Ook willen we even een rondje lopen langs de faciliteiten van de ijsbaan. Weer terug in ‘t Hogerop hebben we een broodje voor ze, zodat niemand met een lege maag aan zijn of haar eerste Clubuur hoeft te beginnen.
Na het schaatsen hopen we in ’t Hogerop de eerste kleine dorst met hen te kunnen lessen.

We willen onze nieuwelingen een zo warm mogelijk welkom bereiden, dus als je het leuk vindt om ook alvast kennis te komen maken met onze voorlopig weer 21 (!) nieuwe leden, laat dat dan vóór 22 september aan ons weten door een mailtje te sturen naar: douwevanderkooi@gmail.com

Dat lijkt ons reuze gezellig, hoewel er mogelijk een maximum zal zijn in verband met eventuele restricties tot het aantal personen dat die dag ’t Hogerop in kan en mag.

Tot zaterdag 25 september, in elk geval op het Clubuur!
En vergeet niet je schaatsen mee te nemen !!!

Peter Looij & Douwe van der Kooi