N.a.v. mijn oproepje in de vorige nieuwsbrief en een e-mail aan wedstrijdrijders hebben zich inmiddels al 12 kandidaten opgegeven voor de jurycursus. Super leuk dat jullie hebben gereageerd en enthousiast zijn.

Omdat het regelmatig voorkomt, dat er te weinig juryleden zijn bij een wedstrijd, verzoeken wij alle ouders van rijders (pupillen, junioren etc.) dringend om eens te komen kijken in het jury onderkomen, trap op aan de buitenzijde van de baan. Laat je informeren over het handklokken. Dit kun je zonder jury diploma gemakkelijk doen. Als er meerdere ouders zijn, ben je misschien slechts 1 keer per seizoen aan de beurt om te assisteren bij het jureren. Hoe fijn is dit voor de wedstrijdrijders!

Daarnaast willen wij natuurlijk ook graag gediplomeerde juryleden hebben. Wanneer er voldoende aanmeldingen zijn, zal de jurycursus hier op onze eigen ijsbaan gehouden worden. Dus meld je aan bij secretaris@ijsclubhaarlem.nl. In januari start weer een nieuwe jurycursus. Dus aarzel niet en meld je aan.

Ook geldt deze oproep voor ALLE LEDEN van de ijsclub. Stel u beschikbaar, al is het maar 1 x per seizoen!!