Afgelopen woensdag 28 december is er schaatsles gegeven op de tijdelijke -nonprofit- kunstijsbaan in Bennebroek. De baan is 10m x 20m en heeft echt ijs. Onder bezielende leiding van een groepje IJsclub-vrijwilligers is er voor de 3de keer een schaatsles gegeven.

Dit jaar mochten we 40 kinderen een les aanbieden, dit gebeurde in 4 groepen.

Annemarie Dijkstra (bestuurslid van Winterwonderland); “Binnen 10 dagen hadden we 40 aanmeldingen van kinderen die zich individueel hadden aangemeld. We hopen dat jullie hier een aantal Wiko-leden hebben kunnen werven. Wij als bestuur hebben een hoop positieve reacties ontvangen over de gegeven les. Namens het bestuur willen wij jullie hiervoor bedanken”

Al jaren loopt het aantal leden van onze ijsclub terug, daardoor is het actief werven van leden héél belangrijk om de continuïteit in de club te garanderen.

Wij bedanken daarom onze enthousiaste vrijwilligers: Jane, Mickie, Remko, Hector en Roel voor jullie inzet!