Welkom bij het wedstrijdschaatsen !!

We beginnen met een bijeenkomst voor de kinderen en ouders op zondag 23 april om 13:30 uur in ons clubhuis langs de ijsbaan: loop via het voetpad langs de ingang van de IJsbaan een klein stukje verder, en dan zie je ons clubhuis. In “t Hogerop (onze kantine) houden we de bijeenkomst. Inloop vanaf 13:15 uur.

Het 1e half uur is voor kinderen en ouders samen.
Om 14:00 uur gaan de kinderen, samen met de andere pupillen en junioren een activiteit op en rondom de ijsbaan doen onder leiding van de Jeugdcommissie en trainers. Dus sportkleding aan !
Wij gaan dan verder met de informatie voor de ouders. Dit zal dan ongeveer nog een halfuurtje duren. Uiteraard voldoende gelegenheid om vragen te stellen, want de ervaring is toch wel dat er heel veel op je afkomt. En als er niet al oudere broertjes/zusjes zijn die schaatsen, is alles nieuw, wat voor de anderen vanzelfsprekend is.

De jeugdcommissie bestaat uit ca 6 tot 8 jeugdleden van 16-24 jaar die activiteiten voor de jeugd, maar ook voor oudere leden organiseren. Ze houden zich niet bezig met de organisatie omtrent het  training geven, maar soms kan een jeugdcommissielid ook trainer zijn. Op zondag 23 april doen ze samen met een aantal trainers een activiteit als start van het zomerseizoen.

Om ca 15:00 uur is er een prijsuitreiking van de activiteit en de mogelijkheid om een drankje te drinken (1 drankje wordt u door de club aangeboden). En om 16:00 uur  (of iets eerder) is het einde.

Het zou zijn zijn, als u en uw zoon/dochter zich van tevoren per mail even aanmeldt, zodat we weten hoeveel personen we kunnen verwachten. Emailadres: pupillenhaarlem@gmail.com

Groet
Ramona van Leeuwen