LET OP! wegens gebrek aan belangstelling/aanmeldingen moeten we deze activiteit afblazen

Op 30 september is het zover. Dan mogen de schaatsers weer uit het vet! Het is nu nog 30 graden, maar overal komt een einde aan (behalve aan een 400 meter baan!)

Traditiegetrouw willen wij de nieuwe leden die dag welkom heten bij ons in ’t Hogerop! Dat doen wij met een kop koffie of thee bij een PowerPoint presentatie, waarin we uit de doeken doen wat er zo allemaal kan bij IJsclub Haarlem en we maken een rondje langs de faciliteiten. Hopelijk mogen we ook weer een kijkje nemen in de machinekamer van Frank Surendonk.

Naar het schijnt mogen wij ons verheugen in een kleine 20 nieuwe leden en om dat nou een beetje cachet te geven is het aardig als een paar van jullie, de huidige leden, ook zouden willen komen om de middag wat op te leuken en een praatje te maken met de nieuwbakken schaatsliefhebbers. Voor we aansluitend het ijs op gaan voor het eerste clubuur van het seizoen, is er soep en broodjes dus da’s altijd gezellig.

Laat even weten via douwevanderKooi@gmail.com of je ons die middag vanaf 16:00h wilt komen ondersteunen, dan houden we rekening met je komst.

Dank je wel en tot dan,
Peter Looij & Douwe van der Kooi