Op zaterdag 18 november komt het marathonpeloton weer naar Haarlem voor de inmiddels traditionele Jan van der Hoorn Schaatssport marathon. Er is die avond GEEN clubuur (red.).

Als organisatiecomité van de Jan van der Hoorn Schaatssportmarathon zijn wij trots dat wij u ook dit jaar weer in samenwerking met onze sponsoren uit kunnen nodigen voor deze bijzondere avond. Dit gaat gebeuren op zaterdag 18 november met hopelijk net zo veel sfeer en spektakel als de afgelopen jaren.

We heten jullie graag van harte welkom op 18 november op de ijsbaan in Haarlem om je helden (en wellicht clubgenoten) aan te moedigen. En samen hopen we dat het weer een ouderwets gezellige en sfeervolle marathonavond in Haarlem wordt.

Kaarten zijn te al verkrijgen in de voorverkoop bij Jan van der Hoorn Schaatssport in Ter Aar en aan de kassa van de Ijsbaan. Bij besteding van min. 100 euro krijgen klanten een gratis kaart voor de marathon.

Het programma voor deze dag:

• 17.00 uur Vrouwen Beloften
  • 18.00 uur Mannen Beloften