De Aris Dijksman Duo Cup is een clubevenement in teamverband voor alle clubleden. Zowel voor snelle als voor minder snelle schaatsers.

Reminder:  Vergeet niet om je nog snel even in te schrijven voor dit unieke clubevenement van zaterdag 11 november.
Vlak na het clubuur kun je laten zien hoe nauwkeurig jij en je zelfgekozen schaatsmaat hun schaatstempo, hoog of laag (dus iedereen kan meedoen), op elkaar kunnen afstemmen.
Na een vrije eerste 100m om in alle rust een beetje op gang te komen, rijd je op je gemak één ronde van 400m. In de laatste meters word je afgelost door je koppelgenoot.
Ook hij of zij rijdt vervolgens een rondje van 400m, liefst met hetzelfde gemak als jij, want het koppel wiens rondetijden het dichtst bij elkaar liggen is de winnaar.
Iedereen die lid is en een paar schaatsen heeft kan meedoen en iedereen kan winnen! Teams in elke denkbare combinatie kunnen bestaan uit ouders, kinderen, vrienden, vriendinnen, buren, collega’s, vage kennissen of nóg erger….

De meest bijzondere prijzen, mede gesponsord door SCHAATSLAB uit Santpoort-Noord, worden na afloop in ‘t Hogerop uitgereikt door Berthy Dijksman. Gezellig!!!
Schrijf je in via de website en doe mee!!

GEEF JE  hier  OP en doe mee ter nagedachtenis aan ons Clubicoon en….. voor de gezelligheid!

N.B.: OPVOLGER GEZOCHT
Verder ben ik op zoek naar een opvolger voor het organiseren van de volgende ARIS MEMOIRES. Ik heb het nu 4x gedaan en gezien mijn (tot mijn eigen verbazing) alsmaar verder vorderende leeftijd, lijkt het mij een goed moment om het stokje over te dragen. Uiteraard ben je geheel vrij om er een eigen invulling aan te geven: wie durft, wie maakt er iets moois van?
Uiteraard help ik je graag op weg.

Datzelfde geldt voor de organisatie van de Diepvrieskip, de 500m wedstrijd voor recreanten die ik sinds 2018 georganiseerd heb. Na dit seizoen zou ik graag ook hiervoor een opvolger willen vinden. Mail of bel mij gerust of spreek mij erover aan op de baan.

Douwe van der Kooi