De marathons op maandagavond kunnen ook weer van start gaan, met op Maandag 2 oktober de bekende spek en bonen marathons en vanaf 9 oktober starten de competities weer. Inschrijven kan via: inschrijven.schaatsen.nl. Je schrijft je daar eenmalig in voor de gehele marathoncompetitie Haarlem 2023-2024. Wij verzoeken je het inschrijfgeld van € 20,00 voor aanvang van de wedstrijd over te maken op onze bankrekening: NL 70 INGB 0008 9454 58 t.n.v. MARATHON COMMISSIE. Of je schrijft je in voor één wedstrijd, dit kost € 5,00 (plus daglicentie). Ook deelnemers zonder abonnement maar met een baankaart voor Haarlem kunnen inschrijven. Inschrijving is mogelijk gedurende het gehele seizoen, tot 1 dag voor elke wedstrijd. De nummers vermeld bij inschrijven.schaatsen.nl zijn niet de beennummers maar slechts volgnummers! Je behoudt gewoon je eigen beennummer en we proberen je nummer te behouden als je van categorie wisselt. Als dit niet lukt nemen we contact op. Nieuwe deelnemers kunnen een beennummer afhalen boven in de juryruimte.

De marathoncompetie wordt georganiseerd onder de Baanvereniging Haarlem. Hier vind je ook alle info over de marathons: https://www.baanvereniginghaarlem.nl/marathon

De kalender en de uitslagen zijn ook op onze site te vinden. Kijk op deze pagina